NÁPOVĚDA

Zde naleznete užitečné informace a odpovědi na nejčastější otázky

DOTAZY K TEXTILU

Jak mám textil prát a žehlit?

Každý produkt obsahuje cedulku s instrukcemi k praní a žehlení. My doporučujeme textil můžete prát v pračce při teplotě 40°C (bílý), při teplotě 30°C (barevný).

Jaké jsou rozměry triček?

U každého produktu uvádíme tabulku velikostí. Po kliknutí na symbol + se zobrazí přehledná tabulka rozměrů v centimetrech.

Jak dlouho trvá akce na zlevněné kusy?

Termín trvání akce je vždy uveden na úvodní stránce. Zpravidla platí do uvedeného data nebo do vyprodání zásob. Zároveň si však vyhrazujeme právo akci kdykoliv pozastavit, nebo vyměnit. Zpětné nárokování nižších cen není možné.

DODÁNÍ A PLATBA

Jak dlouho trvá doručení?

Vaše objednávka by měla být doručena do 3-5 pracovních dnů po potvrzení objednávky a ověření dostupnosti zboží na skladě.

Můžu sledovat svůj balíček?

Jakmile vyexpedujeme vaši objednávku, pošleme vám e-mail s informacemi o doručení a odkaz ke sledování zásilky po internetu.

Kolik stojí poštovné?

Poštovné je počítáno dle váhy a typu produktů ve vašem košíku. Základní cena je 88 Kč pro doručení Českou poštou, 49 Kč při odběru na výdejním místě Zásilkovny nebo Geis pointu a 95 Kč pro kurýrní doručení přepravcem Geis. Doporučujeme uhradit vaši objednávku předem a neplatit tak drahé dobírkovné.

Je možné uložení zásilky u české pošty prodloužit nebo balíček znovu doručit?

Ano, jistě, česká pošta všechny tyto služby nabízí. Obraťte se prosím na svou místní pobočku české pošty telefonicky, nebo využijte online žádosti <a href='http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/online-zadosti.htm'>zde</a>.

Jak mohu zaplatit?

Metody plateb se vám automaticky zobrazí v košíku při dokončování objednávky. V současné době náš obchod umožňuje platit převodem na účet (popř. složenkou na poště, pokud nevlastníte bankovní účet), dobírkou při převzetí zboží, nebo můžete zaplatit pohodlněji online platební kartou prostřednictvím platební brány GoPay (bez nutnosti registrace u této služby). U následujících bank: Raiffeisenbank, Komerční Banky, Fio Banky a mBank mohou klienti platit online platbou z jejich internetového bankovnictví. Pokud máte jinou banku, umožní Vám GoPay přímou platbu kartou. Zneužití dat se v žádném případě bát nemusíte, vše probíhá v šifrované formě. Výhodou platby přes GoPay je i rychlost vyřízení Vaší objednávky, jelikož nemusíme čekat na zdlouhavý převod a objednávku začneme vyřizovat ihned.

Je možný osobní odběr?

Osobní odběry přímo u nás na provozovně neumožňujeme. Místo toho jsme zavedli mnohem pohodlnější osobní odběry v pobočkách společností Zásilkovna a Geis Point. Seznam odběrných míst naleznete přímo v košíku při výběru dopravy. Balíček Vám tak bude za super cenu 49 Kč dopraven do jedné z provozoven těchto společností blízko Vašeho bydliště. Otevírací dobu a přesnou adresu jednotlivých odběrných míst naleznete na webu Zásilkovny nebo Geis Pointu, některé z nich mají otevřeno dokonce nonstop!

Na jaké číslo účtu mám poslat platbu?

Platební informace vždy zašleme spolu s potvrzením vaší objednávky emailem. Naše číslo účtu je: 2000045590/2010. Variabilní symbol je číslo vaší objednávky.

ZMĚNY OBJEDNÁVKY

Je možné objednávku změnit?

Chcete-li objednávku změnit, kontaktujte neprodleně naše zákaznické oddělení. Některé změny jsou možné, ale vždy je lepší, když své objednávce ještě před odesláním věnujete náležitou pozornost. Jakákoliv následná změna jen prodlužuje termín dodání, komplikuje účetní procesy a bohužel hrozí i riziko chyb. Pokud je již objednávka v procesu balení a expedice, změna je prakticky vyloučená.

Můžu změnit velikost nebo barvu?

Ano, můžete. Jen počítejte s tím, že některé barvy a velikosti nemusí být dostupné. Proto prosíme na našich stránkách nejdříve ověřte, zda je vaše nově zvolená kombinace dostupná.

Sloučení více objednávek

Toto je změna, kterou děláme opravdu neradi a výjimečně. Narušuje to náš systém a hrozí, že vaše objednávka bude hodně pozdě doručena. Pokud přesto potřebujete takto velké změny, je lepší původní objednávky stornovat a vytvořit jednu novou. Pokud ale již předchozí objednávky jsou v procesu balení a expedice, účtujeme poplatek ve výši 100 Kč za tuto operaci. Vždy neprodleně kontaktujte naše zákaznické oddělení. Děkujeme za pochopení.

PROBLÉMY A REKLAMACE

Je možné zboží vyměnit, pokud mi nesedí?

Ano, výměna je také možná. Provádíme ji prostřednictvím e-kuponu. Jakmile přijmeme vaše zboží zpět na výměnu (postup je stejný jako u vrácení viz výše). Zašleme vám e-kupon v hodnotě vráceného zboží. Na nové produkty si vytvoříte novou objednávku a e-kupon použijete v košíku jako slevu.

Nepřišlo mi potvrzení e-mailem

Každou objednávku i změny v objednávce potvrzujeme zákazníkům e-mailem. Pokud vám žádný e-mail nepřišel a jste si jisti, že jste uvedli v objednávce správný e-mail, zkontrolujte si prosím váš Spam box. Je velká pravděpodobnost, že náš e-mail skončil ve spamu, přestože to spam samozřejmě není. V případě, že nebudete úspěšní nás kontaktujte a vždy vše společně dohledáme a zajistíme nápravu.

Obdržel/a jsem email o expedici, ale stále nic nedorazilo

Zásilka by vám měla dorazit přibližně do 2 dnů od naší expedice. Může se někdy stát zdržení, proto zkuste nejdříve počkat další 2-3 dny. Pokud ani poté zásilka nedorazí, kontaktujte vaší poštu a trvejte, ať vyhledají, zda na vaše jméno a adresu u nich zásilka neleží. V případě, že nebudete úspěšní, kontaktujte nás a my vám pomůžeme.

Chci zboží reklamovat nebo vrátit. Jak mám postupovat?

Pokud vám zboží nevyhovuje je možné ho do 14 dní vrátit bez udání důvodu. V případě reklamace, poskytujeme na zboží záruku 24 měsíců. Nevyhovující zboží nám zašlete spolu s průvodním dopisem, ve kterém uvedete důvod vrácení, číslo účtu pro vrácení peněz a číslo vaší objednávky na adresu: Lemicom spol. s r.o., Cukrovarská 957/21b, 196 00 Praha 9. Poštovné při odeslání zpět k nám si zákazníci hradí sami. Pokud nám vrátíte celou objednávku, zašleme vám zpět částku v hodnotě vráceného zboží + 49 Kč, což je hodnota nejlevnějšího způsobu dopravy, který nabízíme.

Čekám na vrácení peněz za nerealizovanou nebo reklamovanou zakázku a stále nic nedorazilo.

V případě, že vám byl zaslán email o tom, že částka bude vrácena na váš účet, bude samozřejmě dohodnutá částka vrácena na účet. Prosíme však o pochopení, že není platba realizovaná ihned. Jelikož každé vrácení peněz probíhá prostřednictvím účetních operací, není toto možné z časových důvodů provádět u každé objednávky zvlášť, ale hromadně u více zákazníků. Proto zasíláme platby cca 2x do měsíce. Děkujeme za pochopení.

Co dělat v případě, že zásilka přijde poškozená a zjistíte to až doma po rozbalení balíku?

V případě, že se poškození nebo úbytek zasílaného obsahu zjistí až po rozbalení zásilky, měla by se zásilka ponechat v tom stavu, v jakém byla převzata a takto jí donést zpět na poštu (doporučujeme si případně také zásilku po rozbalení nafotit), kde bude sepsán zápis o poškození. Je nutné doložit nejen poškozenou věc, ale všechno, v čem byla zabalena, tzn. všechno vnitřní balení, vnější balení (krabice) a v případě, že byla omotána provazem, tak i ten je vhodné k reklamaci předložit. Reklamovat poškození je vhodné v co možná nejkratším termínu, tedy nejlépe ve lhůtě dvou pracovních dnů po dodání. Pozdější předložení zásilky může mít vliv na posouzení odpovědnosti za škodu.

Reklamovaná zásilka se ihned po vyplnění protokolu o škodě vrací k nám spolu s protokolem a my na základě obdržené reklamace zašleme zboží nové. Bohužel se jiné řešení nenabízí a opravdu je nutné v případě poškozených kusů postupovat touto cestou.