Časté otázky

Najděte odpověď na vaše nejčastější otázky

Proč není možné platit dobírkou?

Naše produkty vyrábíme vždy na zakázku – ať už s vaší vlastní grafikou, nebo s vybraným motivem z naší nabídky. Z tohoto důvodu nelze využít platbu na dobírku. Pokud by totiž zákazník zásilku nepřevzal, zboží už nelze dále prodat.

Jak funguje placení kartou?

Náš e-shop běží na platformě Shopify a využívá její platební bránu Shopify Payments, která splňuje nejvyšší bezpečnostní standardy (PCI) a podporuje ověřování 3D Secure. Údaje o vaší kartě zadáváte přímo v zabezpečené pokladně – my k nim nemáme přístup.

Pro ještě pohodlnější nákup můžete zaplatit také přes Apple Pay nebo Google Pay – rychle, jednoduše a stejně bezpečně.

Jak dlouho trvá doručení?

Objednávky většinou expedujeme už následující pracovní den (někdy dokonce ještě ten samý den). Protože ale každý produkt vyrábíme vždy na míru, může se výjimečně stát, že se dodání o něco protáhne. Pro jistotu tedy počítejte s maximem 5 pracovních dnů.

V jakém stavu je má objednávka? Mohu sledovat její stav?

Ano, každý zákazník má u nás účet (ucet.natriko.cz), kde najdete kompletní historii objednávek, jejich aktuální stav i všechny důležité informace k doručení.

Jak si mohu navrhnout vlastní potisk?

Je to jednoduché. Stačí si vybrat prázdný produkt bez potisku ZDE: a v detailu kliknout na tlačítko Navrhnout potisk. Otevře se vám přehledná aplikace, kde můžete nahrát vlastní fotky, přidat text a provádět libovolné úpravy. Poté jen kliknete na Přidat do košíku a dokončíte nákup v pokladně.

Je možné odstranit pozadí u vlastní fotky, obrázku?

Ano. Při nahrávání obrázku do našeho návrháře si můžete odstranění pozadí snadno zapnout. Funkce pracuje automaticky a nabízíme ji zcela zdarma.

Mohu zboží vrátit?

Veškeré naše produkty vyrábíme na zakázku, a proto ze zákona nemáme povinnost vrácené zboží přijímat. Přesto chceme zákazníkům vyjít vstříc a nabízíme tyto možnosti:

Hotové motivy
I hotové motivy tiskneme na vámi zvolené tričko (barva, velikost), takže jde o zakázkovou výrobu. Přesto tyto produkty můžete bez obav vrátit – s limitem max. 3 kusy v jedné objednávce. My se je následně pokusíme se slevou prodat, nebo darovat.

Vlastní potisky
Tričko s vaší babičkou, přítelkyní nebo pejskem je naprosto unikátní a bohužel už ho nelze vrátit. V případě vratky by nám totiž zbyl jen krásný, ale nepoužitelný kousek. Proto doporučujeme, pokud si nejste jistí velikostí nebo kvalitou, začít s hotovými motivy – a až budete mít jistotu, můžete bez obav zvolit i vlastní potisk. Ale nebojte, tisk na trička opravdu umíme!

Chci zboží reklamovat, jak mám postupovat?

Na naše zboží poskytujeme záruku 24 měsíců. Pokud chcete reklamovat produkt z důvodu vady, zašlete jej prosím na adresu naší provozovny:

TRIKMIK s.r.o.
Ve Žlíbku 1800/77
193 00 Praha 9

K zásilce přiložte číslo objednávky a stručný popis důvodu reklamace.
Pro rychlejší a pohodlnější vyřízení připravujeme spuštění on-line systému pro snadné vrácení a reklamace.

Je možné provádět změny v objednávce?

Změny v již vytvořené objednávce bohužel provádět nelze. Proto prosíme, věnujte své objednávce pozornost ještě před jejím odesláním. Pokud ale vaše objednávka ještě není ve výrobě, můžete ji stornovat a následně vytvořit novou.

Powered by